Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 3 september 2018

Makkelijke maandag postcard pals



Welkom terug op makkelijke maandag! Mijn fijnste begin van de week.
In de zomermaanden hebben wij als team afgesproken dat we elkaar kaartjes sturen, gemaakt met nieuwe producten. Die sturen we naar elkaar op. Je hebt dan in een redelijk korte tijd veel verschillende kaartjes ter inspiratie. Natuurlijk kun je online ook best inspiratie opdoen. Maar zien en voelen hoe iets is gemaakt is net even echter!

Mijn tweede swapkaartje (vorige week deel 1) is gemaakt met de Postcard pals stempelset. Deze set
leent zich goed om in te kleuren. Heerlijk met mijn blends aan de slag.



Zoals je ziet, zijn niet alle kaartjes precies hetzelfde, maar dat geeft niks.
Dat houdt het ook leuk.



Heb je vragen over het gebruik van blends, of wil je ze een keer komen uitproberen?
Je bent van harte welkom. Nog heel even, en ik heb een workshopruimte aan huis.
Tot die tijd kan het net zo goed aan de keukentafel.
Ik heb alle kleuren in huis om uit te proberen en wat thick whisper white en memento inkt kan ik zo uit de kast trekken.



Wil je wat bestellen? Ook dat kan altijd. Mail mij met je wensenlijst en ik help je graag.






Als je zoekt naar meer inspiratie, kijk dan vooral op de volgende blogs, ook deze dames proberen zo vaak mogelijk op maandag inspiratie te delen:
 
Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Angelique Nederpel
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~



Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten