Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 10 september 2018

Makkelijke maandag Accented Blooms

Welkom terug op makkelijke maandag.
Vorige week kwam ik een prachtige kaart tegen op pinterest, gemaakt met de stempelset Accented Blooms. Deze kaart was gemaakt door Heejung Hunsberger.
Ik dacht meteen, die kaart wil ik namaken!
Soms kies je gewoon voor gemak en laat je je helpen met inspiratie van anderen.

Deze stempelset Accented blooms werkt fijn samen met de tailored tag punch.
Ook de kleurencombinatie Pool party met Granny apple green vind ik prachtig.


Wellicht valt het niet direct op, maar de witte achtergrond is met de subtle embossingfolder bewerkt. Het zijn net die extra details die een kaartje afmaken.

Als jij dit kaartje ook wilt namaken, heb ik voor je gemak een lijstje voor je opgesteld met alle gebruikte producten onderaan dit bericht. De bestelnummers staan er direct bij voor jullie wensenlijstjes.

De komende maand kun je deze kaart ook bij mij thuis komen maken.

Ik heb namelijk sinds gisteren een eigen workshopruimte aan huis!!


Ben druk bezig met het maken van een workshopagenda!
Als je interesse hebt, kun je altijd mijn workshoppagina in de gaten houden.

Als je zoekt naar meer inspiratie, kijk dan vooral op de volgende blogs, ook deze dames proberen zo vaak mogelijk op maandag inspiratie te delen:


Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Angelique Nederpel
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~


Deze kaart maakte ik met de volgende producten:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten