Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 14 november 2017

On Stage swaps

Zoals beloofd post ik vandaag de swaps die ik dit jaar terug heb gekregen. Er zitten hele leuke tussen!

 
Deze swap kreeg ik van mijn Up Caroline van der Straaten. Zij had voor iedereen in haar team de Creatieve Harten een gepersonaliseerde chocoladeletter voorbereid.


Deze swap vond ik ook erg mooi. Hij is van Margriet, een van de bekendste demo's in Nederland. Zij maakt altijd van die mooie dingen. Omdat het zaterdag Sint Maarten was, had ze van papier prachtige lampionnetjes gemaakt. Met waxinelichtje op batterij.


Naast kaartjes en kaartfrontjes krijg je ook vaak kleine attenties of lekkers, al dan niet ingepakt in een mooi doosje.
 Deze swap is van mijn eigen teamgenootje Monique. Dit is helemaal haar stijl! Zwart, wit met een vleugje kleur. Lekker wat gespetter en wat bling. Ik houd ervan!

 Deze prachtige swap is ook van Caroline van der Straaten. Zij had speciaal voor iedereen in haar eerste lijn een extra kadootje. Heel mooi roze met wit/goud. Er zat een verpakking rhinestones in dit zakje.
 Deze vind ik zo leuk omdat hij speciaal voor Sinterklaas is, er zat een superlekker chocolaatje in.

 Deze swap is voor aan mijn tas, sleutel of waar dan ook. Heel origineel. Ik houd zeker van SU!



Helaas was ik veel te laat begonnen  met swaps maken dus meer dan dit heb ik niet geruild. Al met al toch best een tafel vol!

Houd mijn blog in de gaten voor meer. Ik ben dit jaar van plan om een kerstkaartenchallenge aan te gaan. In de periode van 20 november t/m 14 december zal ik elke dag een kerstkaart posten en daarbij de materialen vermelden die ik heb gebruikt.

Heb je zelf zin om aan de slag te gaan? Ik geef samen met Caro en Monique een kerstworkshop op 10 december in Wateringen. Lees mijn eerdere blogpost voor alle informatie!
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten