Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 28 november 2017

25 dagen Kerst Dag 9

Daar ben ik weer! Wat een leuke gewoonte begint dit te worden. Welkom op dag 9 van de 25. Ik ga vanaf vandaag nog 16 dagen lang een kerstkaart posten. Gewoon omdat het kan!
Omdat ik het leuk vind om anderen te inspireren. Ik zal zoveel mogelijk de gebruikte materialen onder mijn posts noemen, zodat je ze desgewenst kunt namaken. Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

De kerstkaart van vandaag is cirkels, cirkels en nog eens cirkels!



De basis van deze kaart is volledig in real red cardstock. Om dimensie aan de kaart te geven heb ik op de achtergrond 7 cirkels in 3 verschillende maten gebruikt. Op het eerste gezicht zie je ze niet direct. Ik vind het erg mooi geworden. Ik maakte de kaart af met een witte cirkel, gemat op een garden green scalloped cirkel. De stempelset die ik gebruikte heeft allerlei huisjes, boompjes en teksten. Dit is een heel bruikbare set. Zeker met de thinlits erbij, kun je prachtige creaties maken. Ook home deco items, zoals kaarslichtjes met huisjes, zien er erg mooi uit.

Ik plakte alle rode cirkels direct op de kaart met Multi liquid glue. Die gedeeltes van de cirkel die uitsteken, knip je af. De cirkel met de stempels plakte ik verhoogd met stampin'dimensionals
 
Kom je morgen weer kijken?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten