Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 20 november 2017

25 dagen kerst dag 1

Welkom bij mijn kerstkaartenchallenge! Iedereen houdt toch van een challenge?
 Als je jezelf geen doelen stelt, weet je ook niet waar je naartoe werkt.
Vandaag is het dag 1.
Ik ga vanaf vandaag 25 dagen lang een kerstkaart posten. Gewoon omdat het kan!
Omdat ik het leuk vind om anderen te inspireren. Ik zal zoveel mogelijk de gebruikte materialen onder mijn posts noemen, zodat je ze desgewenst kunt namaken. Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

De eerste kaart is gemaakt met een van mijn favoriete stempelsets uit de jaarcatalogus: This little piggy. Door speels gebruik te maken van de Layering Circles framelits kun je een leuke layout maken op jouw kaartje. Mijn basis is een bermuda bay basiskaart. Op de achtergrond heb ik met wit embossingpoeder, twee kleuren inkt en een brayer een sneeuwachtergrond gemaakt.



Als je een van de varkentjes van dichterbij bekijkt, dan kun je zien dat ik een subtiel glittertje heb toegevoegd op de vleugels. De varkentjes zijn afgedrukt in memento om te kunnen kleuren met de nieuwe alcoholmarkers.



Zeg nou zelf, daar word je toch helemaal blij van?

Heb je zelf nog tijd voor een workshopdag om lekker bij te tanken voor de kerst? Ik geef samen met Monique en Caro een kerstworkshop op 10 december. Er zijn nog enkele plekken vrij!
Lees er hier meer over!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten