Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 12 november 2015

On stage Brussel Stampin'up 2015 swaps

Vandaag een heel andere post. Ik laat jullie vandaag niet alleen kaart #7 zien, maar laat ik jullie ook achter de schermen thuis meekijken.
Vandaag is een heel bijzondere dag voor mij aangebroken als demo van stampin'up!
Ik vertrek vanochtend samen met mijn teammaatje Monique naar Brussel voor een Stampin'up conventie van bijna drie dagen! Afgezien van de introductie van de nieuwe catalogus, productpresentaties en heel veel leuke make and takes bevind ik mij straks onder bijna 700 andere demo's, te gek!

Mijn kaartje van vandaag is meteen mijn swap:

Een swap is een kaartje of ander met de hand gestempeld project dat je meeneemt naar Brussel om te ruilen met andere demo's. Je begrijpt vast wel.... dat ik er dan ook echt wel een hele hoop heb gemaakt!

Morgen volgt er even geen nieuw kaartje. Ik laat morgen wel zien hoe ik dit kaartje heb gemaakt.
Zaterdag ben ik weer thuis, vol nieuwe indrukken. In de avond zal ik kaartje #8 posten!
 
Bedankt voor het kijken, ik stel het zeer op prijs als je een reactie voor me achter laat!
 

1 opmerking:

  1. Echt een super leuk kaartje Leoni!!! Heel veel plezier daar en ik ben benieuwd naar al jullie verhalen en foto's.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen