Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 15 november 2015

Kerstkaart #9 Happy Christmas

Vanavond pas later toegekomen aan een kaartje maken, want mijn zoon vierde vandaag zijn feestje.
Toch wilde ik vandaag doorgaan met mijn challenge, want die 25 verschillende kerstkaarten wil ik echt gaan halen!

Dit kaartje heb ik niet helemaal zelf bedacht. Ik liep tijdens On Stage Brussel een lieve Duitse collega tegen het lijf: Bianca Schmitt. Zij gaf mij een allerliefst klein kaartje. Ik heb hem samen met mijn kaartje gefotografeerd:

 
Dat is een goed voorbeeld waarom het zo fijn is om demo te zijn en niet alleen maar klant bij Stampin'up. Je ontmoet zoveel nieuwe mensen die je weer inspireren!
 
Lijkt jou dat ook wel wat? Demo worden? Ik ben op zoek naar nieuwe teammaatjes. Ik zou het heel erg leuk vinden als je bij mijn team in wilt stappen! Dat is dan ook mijn 6 maanden doel: ik wil heel graag mijn team laten groeien. Heb je interesse, maar twijfel je nog of heb je vragen hoe het precies werkt? Aarzel niet en neem vrijblijvend contact met me op door een berichtje voor me achter te laten.
 
#6monthstampinggoal Nieuwe teammaatjes gezocht!
 
Nou willen jullie misschien ook nog wel weten met welke materialen je deze kaart kan maken?
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten