Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 11 november 2015

Nog 43 dagen tot Kerstmis

Het lijkt nog zover weg....maar voor je het weet staat de kerstboom. Vandaag is alweer de zesde dag van mijn persoonlijke challenge. Aan het einde van mijn challenge wil ik minstens 25 kerstkaarten aan jullie hebben laten zien.


Ik begon met een witte basiskaart, daarop het leuke nieuwe vellum met een extra gouden randje, dan kun je mooi het vellum onzichtbaar lijmen. Een grote gouden cirkel uitgeponst, daarop een stukje wit papier, daarop de tekst gestempeld. (Denk eraan eerst stempelen dan ponsen geeft het mooiste resultaat!) Twee sterretjes extra.
Toch een beetje kaal nog.
Als allerlaatste verzon ik de sneeuwpop er nog bij. Zijn gouden stropdas en glitterhoed maken het helemaal bling bling. De stropdas is met gouden embossing poeder en versamark gemaakt.
Lekker over de top.

Wil je hem namaken? Hartstikke leuk! Ik stel het op prijs als je een link post naar mijn blog als je hem gebruikt als voorbeeld.
Ik gebruikte de volgende materialen:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten