Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 19 november 2017

Scrapsunday: Tijd voor cadeautjes

Vandaag heb ik een kleine Sneak peek naar wat nieuwe producten die vanaf januari in de catalogus komen te staan. Daarnaast heb ik een heel vel opgemaakt van een oude papierlijn.
Dit is een vel uit een van de eerste papierpakketten die ik kocht. Het lijkt op krantenpapier. Ideaal om iets in te pakken!


Wat zo leuk is aan dit krantenpapier is dat je het makkelijk kunt gebruiken om in te pakken, want het is heel dun en plooibaar papier. Je kunt het ook bewerken met allerlei media. Ik heb gekozen voor inktpads met spongedaubers.
De eenhoornstempel is nu al mijn favoriet! Wat een leuke set is "Magical day".
Omdat ik nog geen koppeling kan maken naar de Stampin'Up! website bij gloednieuwe producten heb ik voor jullie een foto gemaakt van de stempelset. Hij is bij mij verkrijgbaar vanaf januari 2018. Dat ik deze set zelf al heb, komt omdat ik hem heb gewonnen op On Stage!


Op mijn cadeauverpakking gebruikte ik de Unicorn stempel. Ik heb hem gekleurd met de nieuwe blenderpennen. Als je met alcoholpennen wilt kleuren, moet je memento inkt gebruiken op Thick whisper white voor het mooiste resultaat. De gouden sterretjes zijn de stempels uit deze set, gestempeld met Versamark inkt en verhit met de heattool.



De lovertjes zijn zelfklevend (hoera!) en maken ook deel uit van de nieuwe catalogus. Ik heb alle vijf kleurtjes gebruikt. De tekststempel is ingekleurd met onze stempelmarkers. Door op de stempel te kleuren met deze markers, kun je de stempel in meerdere keluren tegelijk afdrukken.
De witte wolkjes zijn geponst met de tree builder punch, het washitape in mooi goud staat in de kerstcatalogus.
Hopelijk is de ontvanger van dit cadeautje blij met mijn magische verpakking!

Gaan jullie ook lekker creatief aan de slag deze week?  Ik vind het leuk als je een berichtje voor mij achterlaat.

De volgende demonstratrices doen ook regelmatig mee met Scrap Sunday. Ook al doen ze misschien deze week niet mee, op hun blog staan hele mooie dingen!
 
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
 Nina Janssen - www.destempelolifant.nl
Monique De Kok – De Brabander - bloem-monique.blogspot.nl
Ilse Van Vliet - ilsevvliet.blogspot.nl
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Ine Van Den Eijnden - Madebyinepie.wordpress.com
Daniƫlle Bras creatievedoos.blogspot.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten