Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


vrijdag 1 juni 2018

Tijd voor de nieuwe catalogus!


Goedemorgen deze morgen!
Woohoo, het is catalogustijd. Eindelijk mogen we nieuwe producten bestellen.
Heb je hem nog niet kunnen bekijken, klik dan op het volgende plaatje:

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2018-2019%20Annual%20Catalog/20180404_AC18_en-UK.pdf

Let op! 54 MB, misschien wil je het niet downloaden op een telefoon?


Ben je net als ik een papiermeisje, dan vind je deze video van Stampin'Up! misschien wel heel leuk. Ze laten het designpapier goed zien:



Uiteraard verzorg ik graag je bestelling. Heb je de catalogus nog niet, dan kun je hem bij mij aanvragen als je nog geen demonstrator hebt.

Wat ik bijna vergeet te vermelden is dat we HEEL veel Nederlandse stempelsets in deze catalogus hebben! Maar liefst 12 stuks!


Geniet van deze dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten