Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 10 juni 2018

Scrap Sunday cadeaukaart

Dag lieve allemaal,

Vandaag maakte ik een envelopkaart, waar je op een mooie manier geld in kunt geven. Dan heb je toch mooi iets zelfgemaakts mee. Daar hou ik van.



Daar word je toch helemaal blij van?
Dit papier is zo mooi, ik blijf ernaar kijken. Het komt in het formaat 6 bij 6 inch, ongeveer 15 bij 15 cm.
Deze kaart is gewoon een half A4 thick whisper white cardstock in de lengte door de midden gesneden. (Dus 10,5 cm breed).
Vervolgens ril je op 4 3/4 en 9 1/2 inch. Dan hou je een smallere strook onderaan over. Die vouw je naar binnen om een geldgleuf te maken. Je kunt het beste alleen de uiterste zijkanten van dat flapje lijmen en naar binnen vouwen. Als je net als ik een halve cirkel wilt uitstansen om het geld makkelijker te kunnen pakken, doe dat dan voordat je hem vastlijmt!!

Op de achterzijde van deze kaart plakte ik een mooi cardstock effen kleur (net iets kleiner als de kaart) en daaronder plakte ik een mooi lintje vast. In mijn geval een ombre lemon lime twist lint. Op die manier kun je de kaart goed sluiten (en valt het geld er niet uit).

Voor deze stempelset heb ik nog een tip. Als je de neushoorn wilt stempelen op grijs, dan stempel je het vogeltje op zijn hoorn ook grijs. Stempel de vogel nog een keer op wit. Knip deze uit en plak hem terug. Dan kun je ze los van elkaar kleuren.

Heb je ook wel zin om aan de slag te gaan, bijvoorbeeld met nieuwe Nederlandse sets? Kom dan naar onze Stempel & Scrap Workshop, Zaterdag 16 juni 2018 in Wateringen (Zuid-Holland).
U kunt dan een super leuke workshop volgen, waarbij we gaan werken met de allernieuwste Stampin' Up!® materialen. Wij hebben een serie van 4 kaarten voor jullie voorbereid en deze gaan we verpakken in een mooi bijpassend transparant doosje, wat we ook weer zelf versieren.
Natuurlijk erg leuk om zelf te houden, maar ook zeker leuk om cadeau te geven.
Kosten: €19,50
Dit is inclusief het materiaalpakket, koffie/thee, wat lekkers en een lootje voor de loterij + gratis entree uitverkoop. Ja, je leest het goed: UITVERKOOP!!!. Wil je meer weten?
https://www.facebook.com/events/603936693317197/
Misschien heeft een van de andere creatieve harten ook wel iets heel moois gemaakt voor Scrap Sunday. Niet iedereen zal elke week meedoen, maar hun blog staat altijd vol inspiratie:
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
Monique de Kok-de Brabander- Bloem's blog, Stamping with Monique
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten