Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 17 juli 2021

Bloghop Creatieve Harten funfold of one sheet wonder

Vandaag in de Bloghop van de Creatieve Harten: funfolds of one-sheet-wonders. Zo fijn om een paar goed templates te hebben. Ook altijd een hele fijne manier om eens goed designpapier te gebruiken!

Mijn funfold kaartje maakte ik met het prachtige bloom where you're planted designpapier van Stampin'Up!


 Hoe maak je deze kaart?

Ik heb de volgende basis gebruikt, een kaart van 14,8 cm hoog (halve A4) en 19 cm breed, met twee vouwlijnen, op 4,5 cm en 9cm.


Daarbovenop maak je een kleinere rechthoek van 14,8 cm breed bij 9 cm hoog, deze ril je op 5 cm en 10 cm, dat ziet er als volgt uit:
 
 
Voor iedereen die van laagjes houdt, versier er op los, bedenk wel: hoe meer laagjes, hoe zwaarder de kaart als je hem wilt versturen!
 
 
De onderste template vouw je in een z fold. Het derde vlak komt plat en in het midden in het derde vlak te liggen van de bovenste template. Het meest linkergedeelte van de onderste template komt aan de rechterzijde van het meest linkervlak van de eerste template.
Als je het van bovenaf zou fotograferen zou het er zo uitzien:
 
 
 

 

Ik ben heel benieuwd wat de andere Creatieve Harten voor ons hebben verzonnen, klik je mee?

Je bent nu op het blog van Leoni Geertsema, klik op een ander naar keuze:



 

Deze kaart maakte ik met de volgende materialen:


 

Wist je al dat....geselecteerd designpapier NU in de reclame is? 

Ik verzorg graag jouw bestelling!


4 opmerkingen:

  1. Dit is ook al zo'n leuk model, heerlijk die inspiratie vandaag. Superleuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaart, en in combi met dit papier, helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf model Leoni! Dankjewel voor je werkbeschrijving...op het gevaar af dat ik in herhalingen val haha...ook deze komt op mijn to-do-lijst!

    BeantwoordenVerwijderen