Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 14 januari 2021

Nieuw jaar, nieuwe creaties!

 


Dag lieve allemaal, alhoewel allemaal, ik heb zo lang niks van me laten horen, er is vast geen lezer meer over!

Wat een jaar! Wat een uitdaging is 2020 gebleken. En weet je, dan heb ik het niet eens alleen over Corona en alle lockdowns, thuisonderwijs en thuiswerken, thuiswerken en nog eens thuiswerken.

Helaas is mijn schoonmoeder ernstig ziek. Al sinds januari 2020 is zij aan het strijden tegen een zeer agressieve hersentumor. Ze is in februari, vlak voor de eerste lockdown, nog geopereerd. Bijna de hele tumor is weggehaald. Er volgden vele bestralingen, meerdere trajecten chemo en toen kwam in november de harde boodschap: Mevrouw, u bent uitbehandeld.

Mijn schoonzusje, haar dochter en mijn man en ik zorgen bij toerbeurt voor haar, zo goed als het gaat. Het lopen gaat steeds moeizamer. Een rollator helpt wel wat, maar is ook niet alles. Alleen met een sta-op stoel kan ze nog enigszins uit haar stoel omhoog komen.....En ze wordt steeds vergeetachtiger.

Je zult begrijpen dat 2020 niet het meest fantastische jaar ever is. 

En ik merkte dat ik bijna niet meer aan mezelf toe kwam. En wat mis ik creatief bezig zijn!

Daarom is mijn creatieve voornemen voor 2021: maak minimaal 1 kaartje in de week met die prachtige materialen van Stampin'Up! Want ondanks alles, die producten kun je nog steeds bij mij krijgen.

En nu ik me even heb opgesloten in mijn eigen knutselkamertje, merk ik dat ik me meteen een beetje blijer voel!

En januari t/m eind februari is natuurlijk bij uitstek een periode om jezelf eens te verwennen. Bij elke 60 euro die je besteedt aan producten, mag je een gratis cadeautje uitkiezen uit onze SALE a-bration brochure.

Heb je de SAB brochure nog niet gezien, bekijk hem HIER online. Je kunt me natuurlijk ook gewoon nog steeds een mailtje sturen en me erom vragen. Dan stuur ik hem naar je op!



Wat fijn dat je mijn bericht hebt gelezen. Mocht ik creatief iets voor je kunnen betekenen, graag. Hopelijk tot snel.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten