Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 18 april 2020

Bloghop Creatieve Harten Mijn favoriete embossingfolder


Dag lieve allemaal,

Wat fijn dat je een kijkje komt nemen bij onze bloghop.
In deze bloghop vind je vandaag inspiratie van het Team de Creatieve Harten.

In de hoofdrol vandaag: onze favoriete embossing folder. Uiteraard zijn al onze creaties gemaakt met de prachtige materialen van Stampin'Up! die ook bij ons verkrijgbaar zijn.

Vandaag maakte ik een symbolisch kaartje.
Ik kan me heel goed voorstellen dat er mensen zijn die zich op het moment heel eenzaam voelen. Misschien omdat ze al die tijd al moeten doorbrengen in isolatie door Covid 19.
Deze walrus op een ijsschots past daar goed bij.


Leonibg.blogspot.com

 Dit kaartje symboliseert voor mij volledig de situatie op dit moment.
Je voelt je geisoleerd, helemaal alleen op deze wereld.
In tijden van creativiteit, krijgt het leven een gouden randje en kun je blij worden van hele kleine dingen.
In mijn geval een kaartje sturen aan een superlieve autistische jongen die op dit moment in de crisisopvang van zijn logeerhuis verblijft.

Als je mijn kaartje van iets dichterbij komt bekijken, kun je zien dat de zee is gemaakt met een embossingfolder: High seas.
Ook kleurde ik de ijsschots met wink of stella pen om hem mooi glimmend te krijgen.




Er zijn vandaag vast meer mooie projecten gemaakt, maak jij ook een rondje?
Ook wij worden erg blij van een berichtje, laat je iets liefs voor ons achter?

Het is nog steeds mogelijk om materialen bij ons te bestellen, het kan een enkele keer voorkomen dat de levering iets langer op zich laat wachten door de huidige omstandigheden.
Wil je de gebruikte producten bekijken, zie dan mijn materialenlijst onder de bloghop.

Hop jij lekker mee?
Je bent nu op het blog van Leoni Geertsema:



Ik gebruikte de volgende materialen:
 

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om de embossing folder in laagjes te stapelen in een zee!
    En wat lief dat je de kaart speciaal voor de mensen hebt gemaakt die zich eenzaam voelen in deze tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zo die laagjes met de embossing folder!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij toch altijd creatief! Heel gaaf om de zee zo op te bouwen..
    Fijn dat je iemand blij kunt maken met dit kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om zo de embossingfolder te gebruiken. Goede tip

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een fijne kaart! Word er blij van....
    Gezellige zondag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen