Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 5 juni 2019

Nieuwe jaarcatalogus is ingegaan

Eindelijk! De nieuwe catalogus is ingegaan.
Weer een prachtig naslagwerk om een heel jaar mee vooruit te kunnen. En hij is leuk! Kijk onderstaande video voor een impressie:


Mocht je de catalogus nog niet hebben en hem wel graag willen, stuur me een berichtje en ik zorg dat je er snel een in huis hebt! Je kunt hem natuurlijk ook downloaden en lekker vanaf de bank bekijken op je laptop, ipad, smartphone...


Heb je zin om een workshop te volgen?
Ik heb a.s. dinsdagavond 11 juni nog 2 plekjes vrij. We maken 4 kaartjes en je krijgt er 4 bijpassende enveloppen bij. Tijd: 19.30 tot ongeveer 21 uur.
Kosten: 10 euro.
Op elke workshop bied ik de gelegenheid om te bestellen, dit is geen verplichting.

Zie ik je snel weer?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten