Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 3 januari 2019

Nieuwe catalogus en Gratis producten

Dag lieve allemaal,

Nog net op tijd om jullie het allerbeste te wensen voor het nieuwe jaar!
Ik hoop dat jullie stuk voor stuk een gezond en creatief 2019 tegemoet gaan.

Met het creatieve gedeelte kan ik je wel een beetje vooruit helpen, er zijn  namelijk twee nieuwe boekjes uit: De occassion catalogue die t/m eind mei geldig is en de Sale a bration brochure met GRATIS te verdienen stempels, papier en lint.

Bij elke besteding van 60 euro kun je een gratis product uitzoeken!

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/Sale-A-Bration%202019/20190103_SAB19-1_en-UK.pdf
Als je op het plaatje van de SAB brochure klikt, wordt er automatisch een download gestart waar je de artikelen online kunt bekijken ---- >





https://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2019%20Occasions%20Catalog/20190103_OCC19_en-UK.pdf

Als je op het plaatje van de catalogus linkt klikt,
start er automatisch een download om de producten
online te bekijken  < -------

Ik heb ook alvast een video voor jullie opgezocht met inspiratie uit de nieuwe occassion catalogue. Heb je nog geen papieren catalogus ontvangen, dan mag je altijd contact met me opnemen om er een te krijgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten