Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 2 april 2018

Makkelijke maandag Bubble over with happiness



Goedemorgen op deze Tweede Paasdag morgen. Hopelijk al een beetje uitgerust in het weekend en als kadootje een extra dagje vrij? Dan heb je vandaag vast wel een beetje tijd om te knutselen!

Helaas is de heerlijke periode van Sale a bration weer voorbij. Zo jammer altijd om afscheid te nemen van leuke producten, vooral de party pandas ga ik missen. Er staan gelukkig nog genoeg mooie producten in beide catalogi om mee te spelen.


Mijn inspiratie kreeg ik door een kaartje van het Artisan Design Team.
Ik heb geprobeerd alles met deze set te maken. Het enige wat ik extra toe heb gevoegd is heat embossen en een lintje.  Ook als je deze kleuren niet hebt, kun je ze makkelijk in andere kleuren namaken.
De achtergrond van het kaartje is gesponst in dezelfde kleuren als de inkt die ik heb gebruikt: bermuda bay en lemon lime twist.
Ik vind het effect zo leuk als je embossing poeder gebruikt, dan blijft bij het sponsen de stempel zichtbaar, in dit geval de belletjes.


Misschien vindt je vandaag ook inspiratie bij onze andere teamleden van Creatieve harten die meedoen aan makkelijke maandag. Niet iedereen doet elke maandag mee, maar hun blog staat sowieso vol met creativiteit.

Caroline van der Straaten
Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Angelique Nederpel
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~


 Deze kaart maakte ik met:



1 opmerking:

  1. Hoi; had graag even willen bedanken voor je leuke swap nog, maar ik doe het dan maar hier!

    BeantwoordenVerwijderen