Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 12 februari 2018

Makkelijke maandag Lots of Lavender

Welkom terug op makkelijke maandag! Die ene dag in de week waarop je het jezelf echt lekker makkelijk moet maken.
Dat kan op een paar manieren:
  • Maak een kaartje na uit de catalogus
  • Laat een ander alles voor je verzinnen en ga naar een workshop
  • Maak een kaartje uit een kit
  • Je kunt ook het world wide web op voor inspiratie.

Dat laatste deed ik en kwam uit bij Kathryn Mangelsdorf in Australiƫ!
Kijk eens op klm55.blogspot.com.au. Wat maakt zij mooie dingen.

Zodoende kwam ik op het kaartje van vandaag.


De basis is een half A4 whisper white. Je kunt natuurlijk met matten werken en een kaart maken met 3 lagen, wit, groen en weer wit. Wat je als alternatief kunt gebruiken is een kader, getekend met een marker, in mijn geval een lemon lime green marker. Ik vind het zelf het mooiste als je dit van alle kanten 1,5 cm uit de kantlijn zet. Dit bespaart je een postzegel. Op deze manier blijf je onder de 20 gram per kaart.

De lots of lavender stempelset drukte ik af op thick whisper white om het te kunnen kleuren met alcoholmarkers, onze blends, in night of navy.


 Deze materialen gebruikte ik:



De volgende mensen doen ook regelmatig mee aan makkelijke maandag . Niet iedereen zal elke week tijd hebben om iets te posten, maar hun blog staat sowieso vol creatieve inspiratie:

Caroline van der Straaten
Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~
Suzan van Zeijl
Angelique Nederpel

2 opmerkingen:

  1. Er is niets mis mee om een kaart van iemand anders als inspiratie te nemen, jouw variant is prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen