Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 2 december 2017

Bloghop creatieve harten Glitter en glamour



Welkom op onze maandelijkse Creatieve Harten Bloghop! Wat leuk dat je vandaag bij ons langs hopt. Vandaag een extra leuk thema: Projecten met een Glitter en/of Glamour uitstraling. Van Oud & Nieuw, vuurwerk, een feestje, een beetje glitter in je leven, je kunt het zo gek niet bedenken.

Ik ben wel een glittermeisje. Beetje over de top soms. Ik ben alvast aan de slag gegaan met cadeautjes maken. De decembermaand is bij uitstek de maand om mooie geschenken uit te kiezen en deze zo mooi mogelijk te verpakken.


Ik heb gekozen voor het Year of cheer designer series paper als basis. Er kwam steeds meer glitter uit de kast!
 


Ik maakte alle doosjes met het rilbord en een beetje fast fuse. Versieren ervan met glimmer paper,  bows, geponste strikjes, prachtig lint en cadeaulabels.



Deze giftbag heeft niet veel nodig, hij is eigenlijk al prachtig gestreept van zichzelf. Stukje papier, mooi clipje, wat glittertjes. Voor je het weet een hoop bling bling!

Heb je ook zin om mooie cadeautjes te maken voor kerst? Je bent van harte welkom om samen te komen frobelen! Wil je voor jezelf of een ander nog een mooi Stampin'Up! artikel aanschaffen, raad ik je aan om uiterlijk 13 december te bestellen. Alleen dan heb je het gegarandeerd voor Kerst in huis.

Ben je ook zo benieuwd wat de anderen hebben gemaakt? Klik dan op de volgende knop, dan klik je door naar Carola...
https://carola-creations.blogspot.com/2017/12/bloghop-glitter-en-glamour.html


Je kunt ook naar een of meer van de anderen hoppen, vandaag doen mee:

 
Leoni Geertsema ~Hier ben je nu~
Monique De Kok ~Kijk je in ieder geval even bij mijn PINK Papergirl?

Deze projecten maakte ik met:
 
 

12 opmerkingen:

  1. Het is een geweldige set samen! Wat een prachtige DSP!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw....prachtig deze kado set! De ontvanger die boft maar! Heerlijk dat goud en glitter!!! Ik wordt er vrolijk van!!!
    Enne.....samen frobelen, geldt dat alleen voor niet demo's.....Ik vind knutselen met anderen namelijk altijd veel gezelliger dan alleen. Dus als het ook voor demo's geldt....i'm in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk,door jou zakje kwam ik op het idee,voor die clips.
    gelijk besteld maar helaas op BO.
    ik hoop dat ze nog voor de 16de binnen zijn,maar vrees het ergste.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke doosjes heb je gemaakt, en wat leuk die zakjes, ik heb ze ook gebruikt LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige creaties heb je weer gemaakt, dat staat straks toch prachtig onder de kerstboom! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De verpakking zelf is al een cadeautje en dan weet je nog niet eens wat er in zit! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke verpakkingen heb je gemaakt!
    Neem je ze zondag ook mee voor de inspiratietafel?? LEUK LEUK LEUK!!

    BeantwoordenVerwijderen