Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 9 juli 2017

Scrapsunday Layout en een coffebreak

Welkom terug allemaal!
Gisteren ben ik weer ouderwets met mijn meiden wezen scrappen. Over de hele dag verspreid maakte ik 6 layouts. Ik laat er vandaag eentje zien.
Ik wilde graag wat (hele) oude lijnen gebruiken, want mijn kast mag wel wat leger.
Deze layout is zonder Stampin'Up! Het onderwerp is wel Stampin'Up! Deze foto is gemaakt in Hilvarenbeek, waar ik met een andere groep enthousiaste meiden een hele dag workshops heb verzorgd.
 
 

Om toch vandaag Stampin'Up! voorbeelden te laten zien, maakte ik ook een kaart met een doosje met de nieuwe coffeebreak suite. Dit vind ik een van de mooiste lijnen van de nieuwe catalogus!
Het doosje heb ik gewoon met mijn trimmer gemaakt. De basis (middenrand) is 4 vierkanten op een rij uit een liggend A4 (6 bij 6 cm) met een randje van 1 cm extra als lijmflap. De bodem is 4 keer 6cm breed bij 4 cm hoog. De topflappen zijn ook 6 cm breed, met om en om 5cm danwel 7 cm hoog. De twee lage flapjes ril je vanaf het midden naar links en rechtsonder, zodat je een soort melkpaksluiting krijgt. Twee gaatjes erin, lintje erdoor en je hebt een mooi doosje!

Gaan jullie ook lekker creatief aan de slag deze week?  Ik vind het leuk als je een berichtje voor mij achterlaat.

De volgende demonstratrices doen ook regelmatig mee met Scrap Sunday. Ook al doen ze misschien deze week niet mee, op hun blog staan hele mooie dingen!
 
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
 Nina Janssen - www.destempelolifant.nl
Monique De Kok – De Brabander - bloem-monique.blogspot.nl
Ilse Van Vliet - ilsevvliet.blogspot.nl
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Ine Van Den Eijnden - Madebyinepie.wordpress.com
Daniƫlle Bras creatievedoos.blogspot.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl

Product List
Soft Sky 1/2" Seam Binding Ribbon
Soft Sky 1/2" Seam Binding Ribbon

4 opmerkingen:

  1. 6 layouts in een dag... hoe doe je dat??
    Ik doe 6 dagen (of langer) over 1 layout, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke layout, maar dat wist je eigenlijk al! Heerlijk he zo'n dagje scrappen, ik vond het super gezellig weer!
    enne.... het Coffee Break papier staat vandaag centraal, ik zie het bij meerdere voorbij komen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die volle kasten... ken ik ook, helaas.... Maar super leuke layout!!! En wat zal het gezellig geweest zijn! Wel een beetje jaloers hoor, op je 6 layouts die je gemaakt hebt. pfff wat een berg. Bij mij zou het ook blijven bij 1 ben ik bang...
    Enne, je coffee break projectje is ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb deze vorige week gemist maar wat een vrolijke lay-out! Ik vind het altijd wel moeilijk om met hele oude lijnen te werken maar deze is super!

    BeantwoordenVerwijderen