Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 14 mei 2017

Scrap sunday

Welkom terug op scrapsunday!

Wat leuk dat jullie weer komen kijken op mijn blog. Ik kon vandaag niet anders dan scrappen over het Eurovisie songfestival. Ik draai de hele week al liedjes via You tube en de app van eurovision.
Dit is hem geworden:

 
 
De titel tekende ik uit de hand, uiteraard moest de Nederlandse vlag terugkomen in mijn V.
De foto's heb ik gisteren gemaakt, gewoon met mijn Samsung voor de tv. Ben niet ontevreden...
Ik hoop al vanaf dinsdag dat Portugal zou winnen als Nederland het niet zou halen.
 
 
 De volgende demonstratrices doen ook regelmatig mee met Scrap Sunday. Ook al doen ze misschien deze week niet mee, op hun blog staan hele mooie dingen!
 
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
 Nina Janssen - www.destempelolifant.nl
Monique De Kok – De Brabander - bloem-monique.blogspot.nl
Ilse Van Vliet - ilsevvliet.blogspot.nl
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Ine Van Den Eijnden - Madebyinepie.wordpress.com
Daniƫlle Bras creatievedoos.blogspot.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
 
 
Product List

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk idee om hier over te scrappen en wat een gezellige layout. Het plezier spat eraf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke lay-out! En wat snel gemaakt :) Gezellig zo'n avondje Eurovision!

    BeantwoordenVerwijderen