Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 6 april 2017

On Stage here I come

Visitors from abroad? Welcome! - > Please use google translate button on the sidebar - >

Eindelijk is de dag gekomen! Ik vertrek vandaag voor 3 dagen naar On Stage Amsterdam. Voor degene die niet weten wat dit betekent: Ik dompel me drie dagen lang onder in een knutsel walhalla!
Er is een speciale conventie voor ongeveer 800 Stampin'up! demonstrators in de Amsterdam RAI.

Het leuke van deze bijeenkomsten is dat je alleen maar mensen ontmoet met dezelfde hobby, dat je lekker veel engels en duits kunt praten en dat je terugkomt met de nieuwe catalogus (die voor klanten ingaat per 1 juni).
Wat ik ook erg leuk vind, is dat je swaps kunt maken om te ruilen met anderen. Je maakt een kaartje of 3D item en daarvan maak je er zoveel als je lukt.
Deze ruil je met andere demonstrators, zodat je met net zoveel verschillende items terugkeert.

Dit jaar ben ik losgegaan op de Dragonfly dreams stampset. Deze set gaat gegarandeerd mee naar de nieuwe catalogus en blijft nog een heel jaar verkrijgbaar!




Ik heb de making of in gedeeltes op de foto gezet.
De grootste tips die ik jullie kan meegeven gaan over het sponsen en de lijm.
Mbt het sponsen beter meerdere laagjes dan in een keer heel veel inkt aanbrengen. Ik gebruikte eerst pool party en bovenin bermuda bay inkt.
 
 
 
 

Als je de sequins wilt lijmen breng dan een paar stipjes lijm aan op je kaartje en zet ze apart om te drogen. Dan blijft het plakkerig, zoals glue dots maar er komt geen lijm omhoog door het gaatje van de sequins.
 
 
Nadat ik alle whisper white kaartjes had gesponst, gestempeld, en de sequins had geplakt, heb ik hem eerst gemat op het allermooiste designer series lijn uit de afgelopen catalogus: Floral boutique.
Vervolgens nogmaals geplakt op de basiskaart, in bermuda bay of whisper white cardstock.



Deze swaps maakte ik met de volgende producten:


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten