Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 14 januari 2017

Sale a bration

Lieve allemaal,

Zoals de meeste van jullie al wel weten, zit ik al een tijdje in de lappenmand. Mijn armen functioneren niet goed, ik heb veel pijnklachten.
Daardoor kan ik heel weinig tijd besteden aan knutselen en heb ik ook héél lang helemaal geen computer thuis gebruikt.

Ondertussen is natuurlijk wel de leukste periode van het jaar aangebroken:
Sale a bration! Deze periode loopt t/m 31 maart 2017. Bij elke bestelling van 60 euro kun je een gratis product uitkiezen uit deze folder:

http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/Sale-A-Bration_2017/SAB_2017_EU-Eng.pdf
 

Er zitten echt hele leuke gratis keuzes tussen: uiteraard diverse stempelsets, een mooi bewaarblik, 12 inch dessinpapier, lint, de keuze is aan jullie!

Wil je de nieuwe catalogi ontvangen, neem dan alsjeblieft contact op.

Ik zal in deze periode 2 keer per maand een verzamelbestelling plaatsen. De bestelling is dan bij mij thuis af te halen. Dat geeft je meteen de mogelijkheid om de nieuwe artikelen te komen bekijken, want ik heb al een aardig gevulde kast!

De besteldata zijn: 25 januari, 11 februari, 25 februari, 10 maart en 30 maart.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten