Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 6 maart 2016

Colourchallenge global design project 025 #GDP025


Wat leuk dat je weer komt kijken op mijn blog.
Vandaag doe ik mee aan een kleuruitdaging bij het Global design project
Ze hebben deze week een leuke kleurencombinatie:


Deze kleurtjes gebruik ik bijna nooit gecombineerd, dus vond het een leuke uitdaging om eens uit te proberen. Ik vond het leuk om er een babykaartje mee te maken.




Als je op de onderstaande plaatjes drukt, ga je rechtstreeks naar mijn Stampin'up shop en kun je de productspecificaties bekijken. Desgewenst kun je meteen bestellen ; )

Product List

1 opmerking:

  1. Your baby card is simply gorgeous Leoni. Thanks for playing at Global Design Project with us this week.

    BeantwoordenVerwijderen