Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 7 december 2015

Jingle all the way kaartje 23 van 25

Daar ben ik weer met kaartje 23 van de 25! Morgen publiceer ik voor de laatste keer in deze challenge kaartje 24 en 25 tegelijk.
Vandaag staat de stempelset "Jingle all the way" in de spotlights:


De basis van deze kaart is een vierkante tip top taupe kaart. Daarop een mat van mint macaron papier, deze heb ik in dezelfde kleur inkt met sneeuw stempel bestempeld. Op het leuke muziekpapier stempelde ik in groepjes bomen in de kleur old olive. De tekstbanner is in de kleur tip top taupe op een wit restje afgedrukt en met de hand geknipt. Twee houten sneeuwvlokken, een restje twine en een stripje rood papier maken het af.

Wil je deze kaart namaken, dan gebruik je:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten