Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 21 april 2015

Retired list Stampin'up vandaag bekend



Dag lieve allemaal,
Wat fijn dat jullie de moeite nemen om een kijkje te nemen op mijn log.
Jullie zijn net zo benieuwd naar de korting als ik!

In de loop van vandaag worden er twee pdf's vrijgegeven door Stampin'up:
Een daarvan bevat alle stempelsets die met pensioen gaan...
De andere lijst bevat de overige artikelen.
Er is een korting die maximaal kan oplopen tot 50% van de catalogusprijs

Ik heb vanochtend om 7 uur meteen ingelogd bij SU, maar de lijsten zijn nog niet vrijgegeven.







Als  de lijsten straks wel bekend worden, zal ik ze z.s.m toevoegen.

Aangezien het een op=op bestelmogelijkheid wordt en ik verwacht dat veel mensen met mij deze mogelijke korting delen met hun klanten, zal het druk worden.
Ik wil het liefst zo snel mogelijk bestellen om teleurstelling te voorkomen.
Mijn plan was woensdagavond, maar als er echt mensen staan te springen om te bestellen om niet mis te grijpen, bestel ik wellicht al vanavond....

Aangezien ik pas op het moment van bestellen weet of een artikel nog wel verkrijgbaar is, laat ik NA het bestellen direct weten hoeveel je aan mij kunt overmaken.Dan heb je nooit teveel betaald en hoef ik geen bedragen te retourneren.

Hopelijk kom je snel weer kijken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten