Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 6 januari 2015

Sale a bration en summer/spring catalogi zijn uit!

Dag allemaal,

Het is tijd voor een nieuwsbericht want er zijn heel veel leuke nieuwe producten gelanceerd op 6 januari 2015!
Ik heb al ruim 5 weken met de nieuwe producten kunnen spelen en ben blij dat ik ze eindelijk met jullie mag delen.

Elk nieuwe jaar van Stampin'up begint met een echte feestperiode: de Sale a Bration.
Bij besteding van 60 euro aan nieuwe producten in één bestelling in de periode 6 januari t/m 31 maart krijg je een extra product gratis cadeau.
De gratis te kiezen artikelen staan in een nieuwe folder:



Tegelijkertijd met de Sale a Bration periode is ook de introductie van de nieuwe spring/summer catalogus.
Deze catalogus bevat nieuwe producten die vanaf nu te bestellen zijn tot juni 2015.
Deze catalogus zit bomvol leuke nieuwe artikelen, o.a. een verjaardagskalenderkit, de sheltering tree stampset, nieuwe ponsen en zoveel leuks!


Party voor het (evt.) aanschaffen van eigen artikelen:
Op vrijdagavond 16 januari is er bij mij thuis een party.
Ik heb een leuke make and take voorbereid om die avond te maken met de nieuwste SAB artikelen.
Ook laat ik heel veel nieuwe artikelen uit de catalogi zien.
In principe zijn de uitnodigingen de deur al uit, maar wil je er ook heel graag bij zijn, stuur me dan nog even een mailtje.

Workshops:
Voor alle knutselliefhebbers die geen eigen artikelen willen bestellen, maar die wel graag met de spullen willen werken, heb ik de volgende plannen gemaakt:

Op woensdagavond 21 januari 2015 en woensdagavond 11 februari 2015 geef ik een Valentijnsworkshop.
Op deze avond maak je een eigen kaart met een bijpassende envelop en gaan we een mooie giftbox versieren.
Deze kadoverpakking is groot genoeg om een leuk kadootje voor je lief te verpakken.
Alle materialen zijn inbegrepen in deze workshop en liggen voor je voorbereid klaar.
De kosten bedragen 10 euro per persoon.
Opgeven gewenst, betalen kan op de avond zelf.

Er is nog een heel leuk nieuw product wat ik bij jullie onder de aandacht wil brengen:
De verjaardagskalenderkit!
In deze kit zitten alle materialen om een eigen verjaardagskalender te maken, zo leuk!
Het mooie is dat je hem elk jaar weer kunt blijven gebruiken.
Tip: zoek op YouTube of Pinterest op de zoekterm "perpetual birthday calendar" en je kunt veel voorbeelden bekijken!

Als je deze kalender bij mij wilt komen maken, stel ik alle kleuren stempelinkten ter beschikking en de stempels om de namen van de maand te stempelen.
De bijbehorende stempelset heb ik al voor jullie aangeschaft om bij mij te kunnen gebruiken.
Voor deze kit reken ik 25 euro per persoon.
Het is noodzakelijk om van te voren op te geven dat je wilt komen, zodat ik alle materialen op tijd voor je kan bestellen.
Als je deze workshop bij mij wilt volgen, is vooruitbetaling noodzakelijk.
Reserveren en betalen voor 17 januari is meedoen op woensdagavond 28 januari.
Reserveren en betalen voor 1 februari is meedoen op zondagmiddag 15 februari.

Misschien vind je het wel veel leuker om op je eigen locatie met eigen vriendinnen/vrienden iets leuks te maken.
Het is altijd mogelijk om een party af te spreken of een workshop bij je thuis.
Neem in dat geval contact met me op om jouw wensen te bespreken!

Nog even de data op een rijtje:
Woensdagavond 21 januari 2015 Valentijn
Woensdagavond 28 januari 2015 Kalender, reserveren en betalen voor 17 januari
Woensdagavond 11 februari 2015 Valentijn
Zondagmiddag 15 februari Kalender, reserveren en betalen voor 1 februari.


Ik hoop je snel te zien op een van bovenstaande data.
Je kunt me bereiken op:
mijn website:
of op Pinterest mijn ideeën bekijken, zoek me op "Leonibg"

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten