Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 30 april 2018

Makkelijke maandag Pineapple punch

Welkom terug bij makkelijke maandag, ons creatieve begin van de week. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor een vriendin die bijna jarig is.
Ik gebruikte 4 nieuwe producten voor deze kaart:
Een van de nieuwe in color inktpads (nieuwe stijl) Pineapple Punch, een lekkere felle kleur geel.
De Lovely floral dynamic textured embossing folder met een prachtige bloemenprint.
De nieuwe stempelset Love what you do en een heel mooi lint, bijna een koord, licht elastisch met een fijne glitter.
Lekker fel toch, gecombineerd met zwart/wit?

De bloemenstempels heb ik ingekleurd door een van de 'vlekken' stempels uit deze set te gebruiken.
Een aantal van deze producten is al met ingang van 1 mei te pre-orderen, zodat je er al voor de komst van de jaarcatalogus mee aan de slag kunt!

Vraag mij naar de mogelijkheden als je interesse hebt! Als je op onderstaand plaatje klikt, opent de PDF met alle informatie.

https://su-media.s3.amazonaws.com/media/Promotions/EU/2018/Share%20What%20You%20Love/04.01.18_CUSTOMER_FLYER_SHAREWHATYOULOVE_UK.pdf

Misschien vindt je vandaag ook inspiratie bij een van onze andere teamleden van Creatieve harten die meedoen aan makkelijke maandag. Niet iedereen doet elke maandag mee, maar hun blog staat sowieso vol met creativiteit:
Caroline van der Straaten
Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Angelique Nederpel
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~

Ik gebruikte de volgende materialen:
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten