Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


donderdag 7 december 2017

25 dagen Kerst Dag 18


Welkom terug bij 25 dagen Kerstkaarten. Vandaag ben ik al toe aan kaart 18!
Ik ga vanaf vandaag nog 7 dagen lang een kerstkaart posten.  Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

Ik zag gisteren een leuke challenge voorbij komen bij SUO challenges: #189: Wat zijn je favoriete kleuren voor de feestdagen?
In ieder geval real red! Deze combineer ik graag met verschillende kleuren uit de neutral kleurenfamilie. Ik doe graag mee met deze challenge met deze kaart.
Mijn kaart van vandaag is met Baby Bear stampset.



De twee kaarten zijn net iets anders. Lint erover, of eronder.... Ik kon niet kiezen.
De tekst uit de stempelset van Baby bear is eigenlijk 'beary much'. Voor deze kaart vond ik beary Christmas leuker.

Wil je hem namaken? Gebruik dan de volgende materialen:

 
Real Red 3/8" (1 Cm) Stitched Satin Ribbon
Real Red 3/8" (1 Cm) Stitched Satin Ribbon

7 opmerkingen:

  1. Ahhh deze is ook leuk! Ik zou de beer bijna vergeten maar hij is geweldig als kerstbeer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so cute!! Love the Baby Bear for a Christmas card and the red with the neutral is perfect for our challenge!! Thanks for sharing with us at SUO Challenges and we hope you are able to join us again soon!! Merry Christmas and Happy New Year!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HOW aDORable!!! Thanks for playing along in our challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a super sweet card for Christmas and the colours are adorable. I'm so glad you joined in the fun with SUO Challenges featuring our favourite Holiday Colours!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So cute! Love the altered greeting...perfect for the holidays! Thanks for playing along with the favorite holiday color challenge this time on SUO Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your bear is supper cute. I love the pop of color with the ribbon and card base. Thanks so much for playing along on the SUO Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. That little Teddy Bear makes for a perfect Christmas Card! Thanks for joining the SUO Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen