Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


dinsdag 5 december 2017

25 dagen Kerst Dag 16


Welkom op dag 16 van 25 kerstkaarten. Ik ga vanaf vandaag nog 9 dagen lang een kerstkaart posten. Gewoon omdat het kan!
Omdat ik het leuk vind om anderen te inspireren. Ik zal overal de gebruikte materialen onder mijn posts noemen, zodat je ze desgewenst kunt namaken. Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

Vandaag in de hoofdrol: de Merry Cafe stampset.

Deze set complementeert mooi de Coffee break suite uit de jaarcatalogus. Past perfect.











Achter de koffiebeker plakte ik een snowflake. Deze zijn normaal gesproken zilver of goudkleurig. De achterkant is echter (gebroken) wit. Omgedraaid dus ; ) Met een strikje bakers twine en een stripje Designer series paper krijg je een mooi geheel. De koffiedeksel is in versamark inkt met wit embossing poeder gestempeld en verhit met de heattool.








 






Ik gebruikte de volgende materialen:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten