Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 4 december 2017

25 dagen Kerst Dag 15

Welkom terug bij dag 15 van de 25 Kerstkaarten. Ben jij al begonnen aan je kerstkaarten of sla je dit jaar over? Ik wil je hoe dan inspireren met mijn voorbeelden.
Heb je zin om ze thuis na te maken? Je kunt de materialen bij mij bestellen. Heb je zin om bij mij thuis kerstkaarten te komen maken? Mail me dan even voor het maken van een afspraak, gezellig!

Vandaag in de hoofdrol: Wishes all aglow stampset


Het lichtjessnoer in deze stempelset heeft de vorm van een kerstboom, zo grappig!
Het is het makkelijkst in meerdere kleuren te stempelen met stampin'markers, maar met een inktpad en een beetje mikken, kom je ook een heel eind!


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten