Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 21 augustus 2019

Varied vases, dag 2

Dag lieve allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje nemen op mijn blog.
Van de week zo lekker gewerkt met de stempelsets Varied vases en Vibrant vases, dat ik jullie nog graag 2 kaartjes laat zien.

Voor het eerste kaartje volgde ik hetzelfde model als in de blogpost van gisteren.

leonibg.blogspot.com


Deze keer gebruikte ik het Subtles designer series paper, dat is een papierblokje van 15x15 cm met prachtig papier om als achtergrond te gebruiken. De kleur highland heather is perfect voor bij dit kaartje!
Je vult de vaas gedeeltelijk met water door niet de hele stempel af te drukken.
Je kunt twee bloemen zo dicht bij elkaar stempelen door tussen de eerste en tweede keer stempelen de eerste af te dekken met masking tape (het plakkende strookje van een post it note).


Voor het tweede kaart maakte ik gebruik van de prachtige lasercut cards die horen bij de Bird ballad suite. Ik knipte voorzichtig het middengedeelte uit de kaart, zodat er een soort cirkel vrijkomt.
Ik knipte een vel shimmery white op hetzelfde formaat en sponste dit vel in de kleur bermuda bay. Je kunt hiervoor ook een brayer gebruiken. Het plankje en de bloem zijn gestempeld in poppy parade.
Als je houdt van een beetje glim, dan is het extra leuk als je vrij snel na het stempelen van de vaas je wink of stella pen gebruikt. Deze pakt dan heel licht de kleur van je inkt op en laat het lekker glitteren.

leonibg.blogspot.com

Voor beide kaarten gebruikte ik dezelfde tekst. Deze stempel gaat eigenlijk achterelkaar door. Om hem in gedeeltes op twee regels te stempelen kun je twee manieren gebruiken:
1. een gedeelte van de stempel be-inkten om af te drukken en vice versa
2. de stempel in twee delen knippen (veel makkelijker als je durft!)

Weten jullie al dat het bijna tijd is voor de nieuwe najaarscatalogus?


Hij gaat al op 4 september in! Vanaf 4 september zal ik hem online plaatsen met een link in de zijbalk rechts. Wil je hem liever op papier? Vraag mij om een exemplaar!

Wil jij ook wel eens werken met de stempelset Varied vases? Op dinsdag 10 september geef ik een workshop en er zijn nog 2 plaatsjes vrij, kosten 10 euro. Neem een kijkje op mijn workshoppagina als u interesse heeft!


Deze producten gebruikte ik voor deze kaarten:

 


Hopelijk tot snel!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten