Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 6 juli 2019

Bloghop Creatieve Harten Kaartenset


Welkom lieve allemaal bij onze maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten,

Vandaag laten we jullie kaartensets zien, gemaakt met onze favoriete nieuwe stempelsets van Stampin'Up!
Ik koos voor de stempelset Back on your feet. Een hele grappige set om iemand beterschap mee te wensen.

Deze set schreeuwt gewoon om creatieve stempelteksten. Hoop dat jullie me vergeven dat ik bij twee kaartjes zelf een tekst heb gemaakt (gewoon handgeschreven met een basic black marker).





De basis van deze kaartjes zijn de whisper white cards & envelopes. Ik gebruikte alledrie de dieren uit deze set. 
Ik vond het leuk om met kleurenblokken te werken. Voor de giraffe met granny apple smith en bermuda bay. Bij de schildpad met old olive en soft suede. En tot slot bij de luiaard met balmy blue en blueberry bashel. De plaatjes stempelde ik met memento zwarte inkt en kleurde ik met onze blends (alcoholstiften) die we in steeds meer kleuren tot onze beschikking hebben.

Back on your feet; Stampin'Up! Kaartenset; Beterschapskaart


  Ben benieuwd wat je ervan vindt! Laat je een berichtje voor me achter?
Neem vooral ook even de tijd om een rondje te hoppen bij mijn collegaatjes:


Gebruikte materialen:
 











7 opmerkingen:

  1. Super leuk Leoni, dan knap je toch gelijk weer op als je zo'n kaartje krijgt! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke teksten verzon je erbij!
    Vind het ook een fantastisch grappige set, leuk met de gekleurde blokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vandaag heb ik ze in het echt mogen zijn en ze zijn gewoon te leuk.
    Die teksten erbij zijn geweldig!
    Wat kun jij mooi schrijven zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk zeg en die eigen teksten zijn geweldig!
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt Superleuk met dat colorblocking. en die teksten LOL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig. leuke en grappige teksten erbij geschreven.

    BeantwoordenVerwijderen