Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 2 maart 2019

Bloghop Creatieve Harten Geschenklabels


Dag lieve allemaal,

Vandaag is het tijd voor weer een mooie dosis inspiratie. Jullie aangeboden door de groep Creatieve Harten. Wij werken graag met de mooie producten van Stampin'Up! en delen graag onze creaties met jou.

Vind je het fijn dat we onze creaties delen? Laat dan een berichtje voor ons achter, dat vinden we allemaal leuk!

Het thema van deze maand is Geschenklabels.
Nou, die kunnen we allemaal wel gebruiken. Altijd leuk om een pakje te maken voor een ander, waar dan ook nog een zelfgemaakt label aanhangt.

Omdat ik altijd veels te veel verschillende producten gebruik en het daarmee veel moeilijker maak om iets na te maken, probeerde ik me vandaag te beperken tot zo min mogelijk materialen.
Ik heb labels gemaakt van één product: het Happiness blooms Making Memories and More Card Pack. Het moet niet gekker worden!


Daarmee maakte ik deze labels:

Labels maken | Stampin'Up! | Demonstrator worden | Happiness bloom card pack | Stampin'Up! bestellen | Cadeas verpakken | DIY | knutselen

Het fijne van dit cardpack is dat je kaartjes krijgt in twee verschillende formaten, waarvan de meeste dubbelzijdig bedrukt. In dit card pack zitten ook 4 stickervellen met teksten, bloemen en zelfklevende borders. Handig! Uiteraard kun je deze kaartjes gebruiken voor scrapbooking (evt. met insteekhoezen) of gewoon om kaartjes mee te maken. Labels kunnen dus ook!

Uiteraard verzorg ik graag je bestelling. Aanstaande zondag plaats ik weer een verzamelbestelling. Bij elke 60 euro mag je bovendien een gratis product kiezen, het is deze maand de laatste Sale-a-bration maand.

Hop je mee naar een van de anderen? Iedereen heeft weer een andere smaak, voor ieder wat wils vandaag:

Materialen:
  


9 opmerkingen:

  1. Zo leuk dat jij voor hetzelfde koos! Weer wat ideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk dit! Weer een leuk idee met de card packs erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Volgens mij moet ik deze set toch ook maar aanschaffen. Jij laat zien dat je snel erg leuk kaartjes en labels kunt maken hiermee. Thanks

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke labeltjes zijn het geworden Leoni, gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijk en fleurig die labels, net als degene die ze gemaakt heeft.
    Groetjes,
    Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze zijn ook al zo heerlijk vrolijk!
    Erg leuk gedaan Leoni

    BeantwoordenVerwijderen