Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 10 december 2018

Makkelijke maandag Winter cheer

Dag lieve allemaal,

Vandaag een makkelijk winterkaartje van mij.
Je begint met een fijne Coastal Cabana basiskaart van 15 cm bij 21 cm met de vouw op 10,5 cm.
Daarop stempel je in dezelfde kleur (tone on tone) een aantal sneeuwvlokken.

Je voegt een mat toe in een frisse groene kleur, en daarop een iets kleinere mat in thick whisper white.




Spirited snowmen | Stampin'Up! | Demonstrator worden?| Winterkaartje | #simplestamping


Op het wit stempel ik een sneeuwpop met memento zwarte inkt, want deze inkt staat het toe om met alcoholmarkers te kleuren zonder dat de inkt uitloopt.













Ik zet een paar sneeuwvlokjes met stempels, onderin een tekst. En apart uitgeknipt en gekleurd op een restje papier de hulstblaadjes met rode besjes.

Zoek je naar meer inspiratie in deze donkere dagen, kijk dan ook eens bij mijn andere collega's van de Creatieve Harten:



Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Angelique Nederpel
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~

Zin om te shoppen?
Deze producten gebruikte ik vandaag:


Materialenlijst
 
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00


Geen opmerkingen:

Een reactie posten