Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 3 december 2018

Makkelijke maandag en 25 dagen Kerst Dag 25

Dag lieve allemaal, welkom op makkelijke maandag.
Vandaag een simpel kaartje, in kerststijl. Dit is meteen het laatste kaartje in mijn 25 dagen lang Kerst.
Deze keer heb ik het gehaald. Helemaal trots op mezelf.

Het kaartje van vandaag begint met een witte notecard. Om het kaartje van gisteren te kunnen maken moest ik een kerstboom stanzen uit een wit vel. Ik koos ervoor om met deze boom een kaartje te maken.

Stampin'Up! | kerstkaart | Christmas | Demonstrator | Into the woods | Buffalo check background | Shaded spruce | Real red | Van alles wat

Voor mij is de kleurencombinatie Shaded spruce met Real red en Whisper white een mooie kerst combi. Wat vind jij een mooie combinatie?


Ik maakte op een wit vel een geruite achtergrond en daar knipte ik een stuk af. Mooi lintje eromheen.
De tekst stempel is normaal op een regel. Ik gebruikte een marker om hem in twee gedeeltes te kunnen stempelen. Als je geen markers hebt, kun je ook een stukje washitape of post-it gebruiken om slechts een gedeelte van de stempel te beinkten.

Uiteraard kun je de gebruikte materialen bij mij aanschaffen. Als je me een mailtje stuurt, verzorg ik graag jouw bestelling! Wil je de producten nog voor kerstmis binnen hebben, wacht dan niet meer te lang met bestellen.

Gebruikte materialen
 
Big Shot
[143263]
€ 120,00


1 opmerking:

  1. Jippie, het is je gelukt! Nu klaar met de kerstkaarten of moet je er nog een paar?

    BeantwoordenVerwijderen