Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 3 oktober 2018

World cardmaking day korting!



Goedemiddag lieve allemaal,

Deze week t/m 7 oktober geldt een korting van 10% op geselecteerde producten.
Er staan hele leuke producten tussen!
Ben zelf bijvoorbeeld erg blij met de kaartjes en enveloppen en dimensionals, die gebruik ik zo vaak!
Zit er iets voor je bij waar jij blij van wordt en wil je die bestellen?
Ik plaats donderdagavond een verzamelbestelling.
Mail mij voor zaterdag 6 oktober 15 uur als je mee wilt bestellen
Aangezien je dan zelf de bestelling bij mij afhaalt (in Den Haag), reken ik geen verzendkosten.

(Wil je de bestelling thuisbezorgd dan reken ik 5,95 verzendkosten.)



De volgende producten doen mee:
LET OP: Hier moet de 10% nog af!
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten