Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 6 oktober 2018

Creatieve Harten Bloghop Favoriete techniek

Wat leuk dat je komt kijken naar onze bloghop. De bloghop van de creatieve harten vandaag staat in het teken van favoriete technieken met de prachtige producten van Stampin'Up!©. Er zijn zoveel technieken om mooie dingen mee te maken, ik kan zo moeilijk kiezen: babywipe technique', achtergrond maken met scheerschuim, black&white, funfold, masking ook zo leuk....

Ik ben aan de slag gegaan met onze stempelset Signs of Santa en Artisan textures, later kwam daar de achtergrondstempel met muzieknoten bij. Ik wil jullie heat embossing en de kissing technique laten zien!







Ik begin met het labeltje rechtsboven. Voor deze achtergrond heb ik gebruik gemaakt van de Kissing technique. Wat je daarbij doet is een stempel kiezen met een redelijk groot oppervlakte met platte stukken. Een mooie stempel is die van de Artisan textures.
Vervolgens kies je een stempel met een klein motief wat je daarin zou willen stempelen.

 Ik koos voor de muzieknoten.


Je be-inkt de achtergrond met een kleur inkt, in mijn geval de groene Call me clover en 'kust' de stempel met het motief, die je met een andere kleur inkt hebt natgemaakt (met pad of markers), in mijn geval basic black en daarna druk je af op papier. Zo leuk!





 Je kunt ook eerst de achtergrond met Versamark en wit embossing poeder bewerken, voordat je de Artisan texture stempel gebruikt. Dan heb je bijvoorbeeld sneeuwsterretjes in je achtergrondvlek.



Als je met Versamark een stempelafdruk herhaaldelijk afdrukt en met embossingpoeder verhit dan heb je een leuke basis om je eigen designpapier mee te maken. Ik heb de kadootjes 11x gestempeld en als achergrond gebruikt en gesponst met Call me clover groene inkt.


Er zijn nog meer collega's met technieken de ze graag aan je laten zien, hop je mee?







Ik gebruikte:
 




5 opmerkingen: