Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 25 juni 2018

Makkelijke maandag Painted glass suite



 Welkom terug op deze makkelijke maandag, met vandaag in de hoofdrol: de Painted Glass suite!
Dit was een van de suites op On Stage, die er voor mij meteen uitsprong, wat een prachtige gotische letters! In deze set zitten een aantal figuren (roos, vlinder, vogel, een prachtig rond glas in lood raam) en 4 teksten in gotische letters. Voor mijn eerste kaartje van vandaag heb ik alleen thick whisper white cardstock, een velletje DSP gebruikt, zwarte memento inkt en een paar blends.
 



Voor mijn tweede kaartje heb ik een beetje meer moeite gedaan ; )
Ik heb de tekst met wit embossingpoeder op zwart gemaakt met behulp van versamark en een heat tool. Ik heb drie rozen ingekleurd op thick whisper white. Ik heb van deze suite ook een reepe vellum gebruikt en een stukje glimmend zwart cord. De roze achtergrond cirkel bestaat uit twee onderdelen, de bovenste is twee keer de halve cirkel stansen, zonder de onderdelen eruit te duwenvan de nieuwe thinlits die bij deze suite horen. De onderste cirkel komt uit mijn meest gebruikte thinlits:

 


Echt, als je dit jaar slechts een bestelling wilt plaatsen, neem deze!!!

 
Met een beetje mazzel doen de volgende creatieve harten vandaag ook mee aan Makkelijke maandag:
Caroline van der Straaten
Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Angelique Nederpel
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten