Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 14 april 2018

Verslag On stage Utrecht April 2018

Dag lieve allemaal,
 
Wat een ontzettend indrukwekkende dag was On Stage. Afgelopen zaterdag was ik een hele dag in Utrecht met ruim 200 andere demonstrators. Ik ben er gewoon even helemaal stil van. Wat een hoop nieuwe informatie. En ik heb de nieuwe catalogus al gezien!!!
Vind het erg leuk om jullie bij te kletsen. Uiteraard mag ik nog niet alles delen, want de nieuwe catalogus gaat pas 1 juni in. Nog even geduld a.u.b.
 
Als je naar een evenement zoals On Stage gaat en je vind het leuk om met veel mensen in contact te komen, is het extra leuk als je swaps maakt. Als ik tijd kan vrijmaken probeer ik dat altijd, dit jaar had ik 50 swaps gemaakt: 
 
 

En dan is het altijd spannend welke onderdelen van je swap meegaan naar de volgende jaarcatalogus...helaas heb ik erg slecht gekozen. De stempelset, de dies en de inktkleur Island indigo gaan niet mee. Sorry!
Dat is de consequentie van een splinternieuwe catalogus, er is altijd tijd van afscheid nemen. Daarom heeft Stampin'Up! ook de volgende lijsten bekend gemaakt:

De volgende artikelen uit de jaarcatalogus gaan met pensioen:
jaarcatalogus

De volgende artikelen uit de occassion catalogus gaan met pensioen:
occassion catalogus

Voor alle producten geldt: op=op. Vanaf 9 mei begint de uitverkoop en zullen geselecteerde artikelen met kortingen verkocht worden. Als je zeker wil weten dat jouw favoriet nog verkrijgbaar is, wacht dan niet te lang met bestellen!

Terug naar het feestje! Het is dit jaar echt feest. Stampin'Up! bestaat dit jaar 30 jaar. (In Nederland ruim 5 jaar.) We kregen allemaal een heerlijke cupcake


Bij On Stage zijn ook altijd plekken gecreƫerd met een mooie achtergrond zodat je een mooie foto kan maken van jezelf, je vriendinnen, of een heel team.


Bij de presentatie van de nieuwe catalogus is het altijd spannend wat er gaat komen. Ik viel dit jaar bijna van mijn stoel! Er komt een enorme kleurenwissel! En de inktpadhouder gaat veranderen. Hij wordt stapelbaar en gaat makkelijker open met een klapdeksel en dan pas schuiven.

De kleurenfamilies zijn nogal door elkaar geschud! Ze zien er vanaf 1 juni zo uit:

Ik word er blij van!
Wil je nog de retiring kleuren bestellen evt. met bijbehorende refills, die vliegen de deur uit. Bestel dan zo snel mogelijk.


De in colors zien er als volgt uit:



Bij On Stage luister je veel, heel veel! Gelukkig is er tussendoor ook tijd om lekker te knutselen. We maakten 4 kaartjes.



Waar ik erg blij van word is het feit dat er maar liefst 12!!!! Nederlandse stempelsets in de nieuwe catalogus staan.

Kun je na al die verhalen niet meer wachten om in de nieuwe catalogus te bladeren?
Vraag hem dan alvast bij mij aan. In de week van 2 mei kan ik hem voor je bestellen.

Bedankt voor je aandacht!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten