Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 22 april 2018

Scrap Sunday at Home at Jenni Pauli

Wat een prachtige zondag. Ik zit nog vol met creatieve inspiratie van mijn dagje uit naar Duitsland. Gisteren mocht ik komen 'basteln' bij Jenni!
Wat een eer. En in zo'n leuk huis! Denk: Licht, Mooi en vol inspiratie.


Ik wilde mijn layout mooi wit houden. Less is more. Voor deze scraplayout gebruikte ik allerlei sets door elkaar retired, current en splinternieuw.
In de rechterhoek onderin een oudje: Welcome words. Het rijtje huizen uit deze set vind ik nog zo leuk. De tekststempel 'Home' komt ook uit deze set.
De andere letterstempels komen uit een splinternieuwe set Make a difference. Een alfabetset met 143 stempels. Deze set komt begin mei ook al voor klanten beschikbaar in een speciale pre-order. Een maand voor de nieuwe jaarcatalogus uitkomt!
 
 
 
Deze layout maakte ik met: 

Welcome Words Photopolymer Stamp Set
Welcome Words Photopolymer Stamp Set
[140728]

Neem vandaag ook een kijkje bij een van de andere creatieve harten. Wie weet hebben ze ook een layout of kaartje voor jullie in petto. Niet iedereen doet elke week mee, maar hun blog staat sowieso vol inspiratie:

Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
Monique de Kok-de Brabander- Bloem's blog, Stamping with Monique
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl

4 opmerkingen:

  1. Wow, dat heb je snel voor elkaar. Wat een leuke layout zeg, perfect bij het sfeertje van gisteren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er gezellig uit! Hartstikke gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Hoe druk jij zo snel je foto’s af?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met een selphy printer en een project life app, rechtstreeks vanaf mijn telefoon, supermakkelijk

      Verwijderen