Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 16 april 2018

Makkelijke maandag This little piggy

Makkelijke maandag, mijn creatieve begin van deze week, begon vandaag pas echt na mijn gewone werkdag. Binnen een uurtje te maken.
De basis van deze kaart is een soft sky basis. Zo jammer dat deze kleur verdwijnt!

Erop eenzelfde soft sky mat, daarop een strookje wit papier van 9 cm breed en 5 cm hoog.
Ik heb de onderzijde gekleurd met een blend marker. De varkentjes zijn gestempeld met memento op thick whisper white papier en daarna uitgeknipt, ik heb ze gekleurd met blends (alcoholmarkers).
De wolkjes zijn met wit embossingpoeder op vellum.

Ik word er blij van!

Misschien vindt je vandaag ook inspiratie bij onze andere teamleden van Creatieve harten die meedoen aan makkelijke maandag. Niet iedereen doet elke maandag mee, maar hun blog staat sowieso vol met creativiteit:
Caroline van der Straaten
Monique de Kok-de Brabander 
Danielle Bennenk 
Do Bergen
Ilona Veuger 
Angelique Nederpel
Leoni v.d.Bas-Geertsema ~Hier ben je al~

Ik maakte deze kaart met:
  

2 opmerkingen: