Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 18 maart 2018

Scrap sunday partyrestjes!

Welkom terug bij scrap Sunday! De dag waarop ik al mijn restjes probeer op te maken. Ik hoor jullie allemaal gniffelen, dat lukt haar nooit!
Na een enorm leuk project (die ik maandag zal posten bij makkelijke maandag) zat ik met een hele berg restjes, kijk maar mee:

Het papier is zo lekker feestelijk, ook als je niks doet ziet deze berg er helemaal gezellig uit ; )
Ik nam me zelf voor om minimaal een verjaardagskaart te maken.
Ik besloot om een vel bermuda bay te nemen van 12*12 inch. Deze sneed ik doormidden om zodoende twee vierkante kaarten van 15*15 cm te maken.


Op de eerste kaart maakte ik ook gebruik van een extra mat onder elke rechthoek van het designpapier. Ik had namelijk ook aardig wat soft sky cardstock over.

Ik zeg: missie geslaagd. Het zijn toch hele gezellige kaarten geworden, met lekker veel schrijfruimte aan de binnenkant.

 
IngrediĆ«ntenlijstje: 


Ik ben natuurlijk niet de enige die werkt met scraps, neem ook eens een kijkje bij een van de andere creatieve harten demonstratrices:
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
Monique de Kok-de Brabander- Bloem's blog, Stamping with Monique
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl

Heb je zin om iets te bestellen? Dat snap ik! Je kunt nog t/m 31 maart profiteren van Saleabration en gratis artikelen verdienen. Neem vrijblijvend contact met mij op.


1 opmerking:

  1. Zeker missie geslaagd, wat een fantastische kaarten zeg, daar word je toch helemaal gelukkig van als je die krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen