Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 11 maart 2018

Scrap Sunday Party Time

Dag lieve allemaal,
Welkom terug bij onze scrap Sunday. De dag waarop wij als creatieve harten een scraplayout laten zien of iets maken met restjes die we nog hebben liggen. Want restjes, die hebben we toch allemaal?
Vandaag deed ik het allebei. Ik gebruikte ook mijn restjes om een layout te maken!



Mijn dochter werd in februari 16 en wilde een echte high tea met haar beste vriendinnen. Gewoon lekker thuis, maar wel met alles erop en eraan. Ze verzorgde zelf alle boodschappen en het bakken van de meest lekkere dingen. Ik ging met veel plezier kringloopwinkels af om de meest fantastische theekopjes en schoteltjes te scoren. Van die prachtige met bloemen bedrukte en gouden randje en alles, wow! Ik had een volledige set voor alle meiden en kocht er meteen 5 theepotten bij. Ik was nog niet eens 20 euro kwijt, helemaal in mijn nopjes.

 Ik maakte deze layout met:


Er zijn nog veel meer collegaatjes die het leuk vinden om te laten zien wat we maken, neem ook eens een kijkje bij:
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
Monique de Kok-de Brabander- Bloem's blog, Stamping with Monique
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl

Heb je zin om iets te bestellen? Dat snap ik! Je kunt nog t/m 31 maart profiteren van Saleabration en gratis artikelen verdienen. Neem vrijblijvend contact met mij op.

2 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een goeie deal Leoni! En aan je layout te zien was het een gezellig feestje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een fantastische layout, en die theekopjes weer..geweldig! Leuke herinnering zo.

    BeantwoordenVerwijderen