Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 5 maart 2018

Makkelijke maandag theepot kleuren

Vandaag heb ik een heerlijk simpel kaartje en je wordt er helemaal zen van: kleuren!
Je neemt het prachtige Just add color specialty designer series paper, je kiest een, twee of drie mooie plaatjes. Die knip je uit. En kleurt ze in.

Ik koos voor een mooi theepotje en een kopje. Mede door de high tea van mijn dochter afgelopen week, wilde ik iets met kopjes maken.
Ik hoop zondag, op Scrap Sunday zelfs een hele layout met thee te hebben gemaakt.

De basis van deze kaart is crumbcake cardstock. Ik heb met onze basic black marker een randje zwart afgetekend. Binnen het zwarte randje heb ik met onze lichtste neutral kleur een patroontje gestempeld. helaas valt dat weg op de foto.


De kopjes zijn ingekleurd met onze blends, de alcohol markers.
Ik wens je veel kleurplezier!

 

1 opmerking:

  1. Dat is een goed idee, dit papier is natuurlijk perfect om te kleuren. Leuk kaartje en ik ben nu al benieuwd naar je layout :)

    BeantwoordenVerwijderen