Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zaterdag 3 maart 2018

Home decoration Bloghop Creatieve Harten


Welkom bij onze Creatieve Harten bloghop met inspiratie op het gebied van Home decoration. Wat kun je vandaag verwachten? Van slingers en kaarsen tot gepimpte fotolijstjes en kransen. Misschien zelfs al een mooie Paasdecoratie kan ook. Wij zijn net zo benieuwd als jij!

Ik wilde graag een lijst maken die ik als hulpmiddel bij het knutselen kan gebruiken, gewoon voor mezelf, maar ook heel handig op een workshop. Een fotolijst met magneetvellen om mijn thinlits en framelits mooi bij elkaar te houden. Iedereen die wel eens de bigshot gebruikt, herkent het vast: waar is nou die ene kleine stans, net had ik hem nog!

 
 
 
 


Door op het midden en linksboven in de hoek ook gebruik te maken van zelfklevende magneetvellen, kun je ook steeds de decoratie van de lijst veranderen.
Hier word ik nou zo blij van!
Dat een ideetje ineens tot leven komt.




Ben je ook zo benieuwd wat de volgende voor je in petto heeft, kijk dan mee op het blog bij
Sandra Korten. Ze heeft vast een SU-permooie layout gemaakt ; )


https://wp.me/p7iStt-CI
 
 

Uiteraard kun je ook lekker zelf naar een ander doorhoppen:
 


    Leoni Geertsema ~ Hier ben je nu ~







      Product List

      Heb je zin om ook producten te bestellen, je kunt altijd contact met me opnemen. Bij elke bestelling van €60 kun je een gratis product uitkiezen, dat kan nog t/m 31 maart!

      Je kunt je dit weekend nog net opgeven voor de workshop Kaarten & Scrapparade.
      Onze workshop is op 24 maart 2018.  Kosten zijn €19,50 incl. lunch
      De workshop is op zaterdag van 10 uur tot 14 uur in Wateringen.
      Je krijgt van ons de keuze uit scrappen OF kaarten maken.
      Lijkt het je leuk om kaarten te komen maken of om te komen scrappen?
      Geef je dan nu op via ons inschrijfformulier.
      Klik op de link om het inschrijfformulier in te kunnen vullen:
      https://goo.gl/forms/uIKcKxVfFCEmaBqG3


      4 opmerkingen: