Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 18 februari 2018

Scrap sunday Birthday birdie

Welkom terug op Scrap Sunday. De dag waarop wij als creatieve harten een scraplayout laten zien of iets maken met restjes die we nog hebben liggen. Want restjes, die hebben we toch allemaal?
Vandaag koos ik ervoor om restjes op te maken.

Ik begon met het volgende stapeltje:


Een basis kaartje in whisper white.
Een zwarte mat.
Een witte mat voor daarop
Een glittergroene cirkel
En een witte cirkel voor daarop.



















Het leek mij leuk om met de Bird Banter stempelset te werken

Door op verschillende plekken vogels te stempelen in zwarte inkt maakte ik mijn eigen dessinpapier.

Op de cirkel wilde ik een vogeltje inkleuren. Omdat ik aan de binnenkant van het kaartje de tekst "A little birdie told me it was your birthday" wil gebruiken, koos ik voor het parkietje.

Ik heb ze ingekleurd met alcoholmarkers. Dan moet je de zwarte memento gebruiken, want archival inkt loopt uit bij deze blends.


















Met een mooi lemon lime lintje erachter en een gekleurd stukje karton met witte tekst is het kaartje helemaal af! Ik vind hem helemaal leuk.




Materiaallijst

2-1/2" Circle Punch
2-1/2" Circle Punch
[120906]

Heb je zin om een workshop te bezoeken om zelf aan de slag te gaan? Onze eerstvolgende workshop is op zaterdag 24 maart
Deze workshop is op 24 maart 2018.  Kosten zijn €19,50 incl. lunch
De workshop is op zaterdag van 10 uur tot 14 uur.
Je krijgt van ons de keuze uit scrappen OF kaarten maken.
Lijkt het je leuk om kaarten te komen maken of om te komen scrappen?
Geef je dan nu op via ons inschrijfformulier.
Klik op de link om het inschrijfformulier in te kunnen vullen:
https://goo.gl/forms/uIKcKxVfFCEmaBqG3


Er zijn nog veel meer collegaatjes die het leuk vinden om te laten zien wat we maken, neem ook eens een kijkje bij:
Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
Monique de Kok-de Brabander
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl




2 opmerkingen: