Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


zondag 14 januari 2018

Scrap sunday met de Petal Passion suite

Goedemorgen op deze zondagmorgen!
Nu de drukte van de feestdagen, en voor mij persoonlijk de weken overwerken weer achter de rug zijn, kan ik eindelijk meer tijd besteden aan mijn meest favoriete bezigheid: werken met de prachtige materialen van Stampin'Up!

Vandaag heb ik voor jullie een layout, gemaakt met het papier van de Petal Passion suite (p. 22-24 van de nieuwe occassion catalogue). Het papier is uit zichzelf al prachtig zwart/wit/grijs. Het laat zich ook heel fijn kleuren. Dat kan ondertussen met verschillende methoden: met inkt, met waterpennen, potloden, met de markers, de blends en nieuw bij ons: Brusho crystal colours. Op deze layout gebruikte ik mijn In color markers om groene en roze highlights aan te brengen.



Op deze layout mijn 15, bijna 16-jarige dochter.

Zoals jullie ongetwijfeld weten, is de Sale a Bration in volle gang. dat betekent dat je bij een bestelling van elke €60 een gratis item mag uitkiezen. Voor deze layout maakte ik gebruik van de stempelset Epic celebrations. Persoonlijk vind ik deze set geweldig voor tieners. Om kaartjes of layouts mee te maken.


Als je ook gratis producten wilt uitkiezen, dan mag je altijd contact met me opnemen, ik verzorg graag jouw bestelling. Heb je een hele grote verlanglijst, denk er dan over na om het startpakket te kiezen, nu is de beste tijd, ik vertel je er graag meer over!

  

Natuurlijk ben ik niet de enige die houdt van scrapbooking of restjes opmaken. Neem ook eens een kijkje bij een van de volgende dames:

Danielle Bennenk – www.mrsbrightside.nl
Do Bergen - www.dospiration.nl
Sandra Korten - www.sandrakorten.com
Leoni Geertsema (Je bent er al)
 Nina Janssen - www.destempelolifant.nl
Monique De Kok – De Brabander - bloem-monique.blogspot.nl
Ilse Van Vliet - ilsevvliet.blogspot.nl
Diana Besemer – Van Der Vlies - dianabesemer.blogspot.nl
Ine Van Den Eijnden - Madebyinepie.wordpress.com
Daniƫlle Bras creatievedoos.blogspot.nl
Veronique Muller - www.makedowithveer.com 
Caroline van der Straaten carooskaartjes.blogspot.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten