Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


woensdag 10 januari 2018

Sale a bration 2018

Dag lieve allemaal,

Welkom in een nieuw Stampin'Up! jaar.
Traditioneel begint Stampin'Up! het jaar met een knal!
Met een leuke mogelijkheid om nieuwe artikelen aan te schaffen en daarbij gratis artikelen te verdienen.

Voor iedereen die niet weet hoe Sale a Bration werkt:
Bij elke bestelling van 60€ aan artikelen uit een de jaarcatalogus of uit de nieuwe occassion catalogus geldt: een product gratis uitkiezen.
Bestel je voor 120€ dan mag je 2 gratis artikelen kiezen uit de Sale a Bration brochure.
Nieuw dit jaar is dat er ook duurdere gratis artikelen zijn uit te kiezen. Deze duurdere artikelen krijg je gratis bij een bestelling van 120€

Een van die artikelen is een dubbele Nederlandstalige stempelset:


Mijn favoriete SAB keuze van dit jaar, tot nu toe, is de stempelset met panda's. Deze set is te kiezen in hout of rubber bij een bestelling van 60€.



Je kunt tijdens Sale a Brations natuurlijk een bestelling bij mij plaatsen. Is jouw verlanglijstje echter wat groter, dan is dit de ideale gelegenheid om het startpakket aan te schaffen, Dit is het beste wat Stampin'Up! jou te bieden heeft.
Je kiest voor €175 euro producten uit de geldige catalogi en daarbovenop 2 stempelsets naar keuze. Je betaalt hiervoor €129 euro. Kies je bijvoorbeeld voor de stempelset Petal palette en Cake soiree in de houten uitvoering, dan verdien je nog eens 114€ extra korting. Jouw startpakket wordt ook gratis verzonden.
In dit voorbeeld krijg je voor 289€ voor 129€. Dat is nog eens voordelig shoppen!


Je hebt vervolgens de keuze om zelf een vervolgbestelling te plaatsen met demo korting!
Dit is echter geheel aan jou!
Ik zou het heel leuk vinden om jou in mijn team te verwelkomen. Weet je al dat je bij mij wilt instappen, klik dan HIER!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten