Contact

Wil je een party boeken in de omgeving van Den Haag of een bestelling bij me plaatsen? Neem dan contact op via knutselenmetleonibg@gmail.com


maandag 11 december 2017

25 dagen Kerst Dag 22


Welkom op dag 22 van de 25 dagen lang kerstinspiratie.
Wat leuk dat je weer langskomt!
Wat is het heerlijk wit buiten. Daar moesten we natuurlijk even goed van genieten. Mijn zoon Jasper werd lekker ingepeperd door zijn vader..




Het kaartje dat ik voor vandaag maakte is een wel heel zoet roze kerstkaartje.

Op de achtergrond stempelde ik met dezelfde kleur roze (tone on tone) de stempel die ik ook als voorgrondstempel heb ingekleurd. Zo lijkt het een subtiel dessinpapier i.p.v. alleen maar effen cardstock. Ik vind dit een leuk effect. Het plaatje drukte ik af met archival black inkt om te kunnen inkleuren met waterpennen.


Het wordt nu bijna tijd om de kerstkaartjes op de bus te doen. Nog 3 dagen en ik heb 25 verschillende klaar. Aan het einde zal ik al mijn kaartjes in één bericht plaatsen. Ik ben heel benieuwd wat jullie favoriet is!

 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten